יום שבת, 8 בספטמבר 2012

סטוץ בהפתעה

סטוץ בהפתעה

יום חמישי, שוב אני יוצא מהבסיס בשעה מאוחרת כאשר כל כולי עייף אחרי שבועיים של אימונים מפרכים, מתוסכל מזה שכנראה היום גם לא יהיו לי כוחות לצאת לבלות וכנראה שאפול לשינה.
אני עולה על האוטובוס בדרך לבית, מתיישב על מושב לבדי, מניח את הראש על החלון כרגיל ונופל לתנומה קלה.
אחרי כחצי שעה אני פוקח את העיניים ומריח ריח של אישה לידי, ריח סקסי ומגרה כזה, אני מהרהר לעצמי בראש כמה זמן שלא הייתי עם בחורה, לכל החבר'ה בפלוגה יש חברות שמחכות להן ואני לבד ובלי סקס שזה הכי מצער.
מסתובב לראות מי יושבת לידי ואני מגלה לנגד עיניי בחורה צעירה בלונדינית, תווי פנימים יפות, מטופחת, גוף רזה, חטוב וסקסי.
היא בדיוק הטעם שלי, אני מנסה לשכנע את עצמי דקות ארוכות שאני מוכרח לפתוח איתה בשיחה וזה פשוט ביזיון שבחורה כזאת תשב לידי ואני לא אתחיל איתה.
עד שאזרתי אומץ היא כבר פנתה אליי בעצמה.
היא: "היי, איפה אתה משרת?"
אני: גולני, למה?
היא: סתם כי גם לחברה שלי יש כזאת כומתה, היא התגייסה לא מזמן.
וככה השיחה זרמה לה דקות ארוכות, ואני כמובן הבנתי שהיא בעניין.

הייתה שיחה ממש כיפית וזורמת כשלבסוף גילינו שאנחנו גרים ממש קרוב, החלפנו טלפונים והצעתי להתקשר אליה בערב.
הגעתי לבית והייתי כל כך מרוצה, מזמן כבר לא היה לי זיון, אני פשוט חייב היום להנות איתה.
הגיעה הערב וטילפנתי לויקי, כך היא הציגה את עצמה, פטפטנו קצת בטלפון ולבסוף הצעתי לה שניסע לאיזה בר נחמד שאני מכיר ונשתה קצת ויהיה ערב נחמד.
ויקי לא היססה ומיד השיבה בחיוב, אמרתי מציון אאסוף אותך עוד שעה וסיימנו.
אספתי אותה עם הרכב של ההורים ונסענו לבר , הגענו למקום התיישבנו, שמתי לב שכל המבטים של הגברים במקום מופנים אליה, היא התלבשה מאוד פרובוקטיבי וסקסי.
חצאית מיני קצרה חולצה חשופה מאוד שמבליטה את החזה המדהים שלה, התחרמנתי רק מלראות אותה.
הזמנתי לנו קוקטיילים ושתינו המון, תוך כדי שאנחנו מספרים סיפורים וצוחקים, שנינו כל כך נהנינו שהיה ברור שהערב הזה לא הולך להיגמר בלי כלום.

ואז הגיע הרגע שנינו שיכורים רוקדים ליד הבר , היא נצמדה אליי וניסתה לעשות לי טיזינג, מיד תפסתי אותה ונשקתי, היא כל כך התלהבה שאז כל כמה דקות התנשקה איתי.
לבסוף אזרתי אומץ תפסתי אותה ביד ואמרתי לה שנוסעים אליי, היא לא סירבה ואפילו חייכה חיוך שובב שכזה.
נסענו אליי לבית וכבר במהלך הנסיעה התחילו חרמונים והיא שלחה ידיים לזין שלי וליטפה אותו בעדינות וכשהחנתי את הרכב אני עליתי מעליה ותפסתי לה בחזה ובישבן, התחרמנו באוטו דקות ארוכות עד שעצרתי והצעתי שנעלה ונמשיך בחדר.
עלינו אליי לחדר, היא מיד השליכה אותי למיטה וציוותה עליי לשכב בשקט ולשתוק, התקרבה לעברי, ירדה על הברכיים, הפשילה את המכנסיים שלי ושלפה את הזין שלי החוצה שכבר עמוד בעוצמה רבה.
היא התחילה ללטף אותו עם היד ואז פשוט הכניסה את כולו לפה ומצצה אותו בעדינות, צמרמורת עברה בגופי באותו רגע, היא פשוט מוצצת מעולה.
היא הגבירה קצב ומצצה אותו כמו מטורפת, ליקקה אותו עם הלשון ואפילו ירדה לביצים וליקקה אותם.
כשהרגשתי כבר שאני לא יכול יותר קמתי והפשטתי אותה לגמרי, היה לה גוף מדהים, השכבתי אותה והתחלתי לחרמן אותה, ליקקתי לה את הפטמות וירדתי לה קצת לכוס אבל הייתי יותר מידי חרמן והשתוקקתי כבר לחדור לתוכה.

הלבשתי קונדום על הזין והחדרתי אותו לתוך הכוס שלה בעדינות, מנסה להנות מהרגע, דוחף אותו בעדינות ומוציא במטרה לגרות אותה ואז מחדיר שוב ומוציא, הבחנתי בעיניים שלה שהיא מתענגת.
היא תפסה לי בישבן ואמרה לי "תגביר קצב מאמי", ואני כמובן ג'נטלמן, פתחתי לה את שתי הרגליים לרווחה והחזקתי אותה למעלה בשני ידיי, ועליתי קצת מעליה בתנוחה שהיא תרגיש את החדירה כמה שיותר עמוד ופשוט זיינתי אותה במהירות, היא גנחה כמו משוגעת, אני לא מתייחס עסוק כולי בזיון, טוחן לה את הצורה והיא צורחת "כן!" "כן!" "יותר חזק!!".
סיבבתי אותה על ארבע למצב של דוגי וחדרתי לה מאחור, תופס לה בישבן ופשוט טוחן אותה בכל הכוח, מידי פעם גם מרשה לעצמי לתת לה פליקים בישבן , מרגיש כמו כוכב פורנו.
הרגשתי שזה עומד להגיע, שאני עומד לגמור, שאלתי אותה איפה אפשר והיא אמרה שאוהבת שגומרים לה על הפנים.
הרמתי את הזין ליד הפנים שלה, נתתי לה למצוץ עוד קצת ואז הוצאתי אותה והשפרצתי לה על כל הפנים.
חיוך גדול נפרס על פניה באותו רגע , ואני עייף ומאושר מהזיון המדהים הזה ומקווה שירבו כאלה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה