יום חמישי, 30 באוגוסט 2012

בגידה

בגידה 

אני אתחיל בפתיח קצר ואספר על עצמי מעט, שמי ליטל אני בת 27 ואני נשואה באושר ועושר לבן זוגי בחיים כבר 5 שנים ויש לנו ילד אחד מקסים בן שנתיים.
היחסים ביני לבין בעלי תמיד היו מצויינים והאהבה רק הלכה והתחזקה, הוא היה האהבה הכי גדולה שלי בחיים וכמעט שלא היו לי גברים לפניו, את כל החוויות המיניות הראשונות שלי עברתי איתו.
אני אישה מאוד נראית לעין ותמיד היו לי מחזרים, ותמיד גברים נהגו להחמיא לי ולפלרטט איתי אך בחיים לא חשבתי להיות עם גבר אחר.

בשנה האחרונה הרגשתי ירידה משמעותית ביחסים ביננו , היחס השתנה, כל אחד היה עסוק בקריירה ובעבודה שלו, הסקס כמעט ונעלם, היינו עושים את זה במקרה הטוב פעם בשבועיים.
ואני בחורה מאוד מינית וחרמנית, חייבת לעשות סקס כמה שיותר אחרת אני לא רגועה.
באותה תקופה הכרתי את גדי עמיתי לעבודה, הוא בחור צעיר ונאה מאוד והכי חשוב יודע איך להתייחב לאישה, הוא היה מחזר אחריי תקופה ארוכה וזה שאני אישה נשואה לא בדיוק הרתיע אותו, הוא היה קונה לי פרחים, שוקלדים ועוד מתנות רבות.
כל סוף שבוע גדי היה מזמין אותי לצאת איתו ותמיד הייתי מסרבת בנימוס.
עד שיום אחד הרגשתי שבא לי והחרמנות גוברת עליי, ומתחשק לי לעשות משהו לא שגרתי, לצאת מהגבולות ומהנורמות החברתיות ולעשות משהו מסוכן ומרגש, החלטתי שהפעם אם גדי מזמין אותי אז באמת נצא.

יום חמישי גדי כהרגלו ניגש לשולחני וזרק לעברי כמה מחמאות מקוריות, ואמר שאפשר לצאת היום למסעדה טובה שנפתחה באזור.
אמרתי לו שמבחנתי שבסדר ואפשר לצאת ב9, הוא ממש הופתע מכיוון שלא ציפה לתשובה חיובית, ואמר שייגשה אליי ב9 ונצא ביחד.
יצאנו למסעדה אכלנו ושתינו יין טוב, אני השתכרתי מעט והייתה אווירה נחמדה מאוד וגדי היה ג'נטלמן אמיתי.
לאחר שסיימנו גדי הציע שנטייל מעט ולאחר מכן אפשר לעלות אליו, חייכתי לעברו ואמרתי קדימה.
טיילנו מעט באזור והרגשתי שממש התקרבנו ובהחלט אפשר לנסות חוויה מינית הערב, הוא גם נראה בחור ממש מנוסה אז נראה לי שאני יהנה מאוד.
הגענו לפתח ביתו והוא הזמין אותי לעלות, עלינו והוא הדליק נרות ושם ברקע מוזיקה יפה.

גדי הציע שנרקוד מעט, רקדנו ריקוד צמוד וסחוף תוך כדי שאנחנו מחרמנים אחד את השניה וכבר לאחר מספר דקות התנשקנו בטירוף, הוא שלח ידיים לישבן ולחזה שלי ואני גם ליטפתי אותו בכל הגוף ולחשתי לו באוזן "בוא לחדר שינה".
הוא הרים אותו על ידיו ונשא אותי לחדרו, השליך אותי למיטה והתחיל להתפשט, תוך פחות מדקה כבר היה ערום כולו והצמיד את הזין שלו לפה שלי, הכנסתי את הזין לפה שלי ומצצתי אותו בהנאה רבה, הוא כל כך נהנה מהמציצות והליקוקים שלי ואני לא רציתי להפסיק.
הוא אמר לי שכדאי שאני גם יתפשט כבר, אז הורדתי מעליי את החזייה והתחתונים , הוא ראה את הגוף שלי והזין שלו נעמד עוד יותר, הוא נשכב מעליי ושפשף את הזין שלו על הכוס שלי, ואז איך שהרגיש שהכוס שלי רטוב מספיק דחף את הזין הענק שלו פנימה, אני גנחתי וצעקתי מרוב הנאה, זה כל כך שונה מהסקס הבנאלי עם בעלי.
רציתי להיות גם קצת אקטיבית, אז עליתי מליו והראתי לו את יכולות הרכיבה שלי , אני קופצת על הזין שלו והוא תופס לי חזק בחזה ומלקק לי את הפטמות ומידי פעם מפליק לי בישבן.
ואז הסתובבתי והתיישבי על הזין שלו הפוך, ככה אני מרגישה את החדירה עמוק יותר הוא הגביר מהירות וטחן לי את הכוס מהר מאוד.
ולקינוח נעמדתי בדוגי ואמרתי לו "עכשיו אני רוצה שתתפרע ותקרע אותי עד שאתה גומר" , הוא נעמד מאחורי חדר אליי לכוס וכל הגוף שלי צמרמורות החדירה כל כך עמוקה ומורגשת, אני גונחת חזק והוא רק מגביר את הקצב ומזיין אותי חזק ומהר ואני צורחת יותר מהר ואומרת לו שאני קרובה לאורגזמה שלא יעז לעצור, הוא התחיל להשתולל ממש כמו חיה זיין אותי במהירות בלתי רגילה ונותן לי מכות בישבן, ואני רועדת וצורחת מרוב הנאה, עד שלבסוף הגעתי לאורגזמה ויצאה לי אנחה חזקה מאוד, הוא יצא מתוך הכוס שלי הכניס את הזין לפה שלי וגמר לי בפה, בלעתי הכל ואמרתי לו תודה, הרגשתי באותו רגע כמו בסרט סקס ישראלי.
נשכבנו מזיעים, ואמרתי לו שמעכשיו יסמן ביומן שזה הולך להיות לפחות פעם בשבוע.



תגובה 1:

  1. אים יש משהי שרוצה לנסות אני מוכן בדסקריתות

    השבמחק