יום שבת, 18 באוגוסט 2012

הפעם הראשונה שלי

הפעם הראשונה שלי

כבר תקופה ארוכה שאני מתעוררת רטובה וחרמנית כל בוקר אחרי חלום אירוטי נוסף, מתעוררת עם חיוך אמנם ועם הרגשה נעימה של סיפוק קל אך יודעת בתוכי שהגיעה הזמן לחוות את זה באמת ולא רק בתור חלום.
רוצה לחוש גבר סוף סוף, אני כבר לא ילדה בת 18 ורוב בנות גילי כבר עשו סקס מזמן, אני היחידה בין החברות שלי שעדיין בתולה.
ממש בא לי גם לעשות את זה, ואני לא ממציאה לעצמי את הסיפורים שהפעם הראשונה חייבת להיות עם מישהו מיוחד וכו', בא לי רק שיהיה זיון ממש מוצלח כמו שאני רואה בסרטי פורנו במחשב.

התקשר אליי השבוע גיא, בחור שהכרתי במסיבה בסוף שבוע, הבאתי לו את המספר שלי והוא באמת התקשר והזמין אותי לצאת.
הוא נראה סך הכל די טוב, שרירי חטוב וסקסי, בדיוק הטעם שלי, אני מאוד מקווה שהוא גם יודע להזדיין כמו שצריך ויודע לפתוח בחורה בתולה, כי אני מתכננת עליו.
יום חמישי נפגשנו, הוא לקח אותי לטיילת בחוף הים, טיילנו בכיף וצחקנו הרבה, הייתה אווירה נעימה וממש התקרבנו.
בסוף הערב הוא אמר שיש לו דירה ריקה ואני מוזמנת לעלות אליו לקפה, אני כמובן לא תמימה והבנתי את הרמז.
עלינו אליו לדירה, הוא שם מוזיקה נעימה ברקע והציע שבמקום קפה נשתה אלכוהול ומזג לנו 2 משקאות, ישבנו בסלון שתינו וצחקנו, עד שהוא אזר אומץ והתקרב לנשק אותי.

הוא התקרב אליי בעדינות, שפתינו התקרבו והתחלנו להתנשק בלהט, תוך כדי גיא כבר מושיט ידיים לישבן שלי ומחרמן אותי חזק.
אחרי כמה דקות של חירמונים הוא העלה הילוך ושלח יד מתחת לחצאית שלי והעביר לי אצבעות על הכוס, אני כמובן נהנתי מכל רגע ונהייתי ממש חרמנית ורטובה, רציתי כל כך להזדיין איתו אז שלחתי גם אני יד לעבר הזין שלו הוא היה כל כך גדול וקשה, פתחתי לו את הכפתורים של הג'ינס והורדתי למטה, הוא שלף את הזין החוצה ואני התכופפתי והתחלתי למצוץ אותו במרץ, כמה שהוא היה טעים לי.
אחרי כמה דקות של מציצה מטורפת שהענקתי לו הוא ניגש לעניינים והפשיט אותי לגמרי, שנינו שכבנו עירומים על הספה ואז עצרתי אותו ואמרתי לו "אני בתולה".
הוא היה נבוך והיה בטוח שאני צוחקת, אבל מיד ירד לו האסימון והוא הבין שאני רצינית ואמר לי "אל תדאגי אני אהיה עדין איתך".
הוא התחיל לשחק לי בכוס עם האצבעות ניסה להרחיב את הכוס הקטן שלי, והחדיר שתי אצבעות פנימה ופמפם חזק, אני כבר הייתי ממש רטובה ואמרתי לו שבא לי שיחדור אליי כבר.

הוא פתח קונדום, הלביש על הזין, נשכב מעליי ופתח לי את הרגליים באותו הרגע הבטתי על הזין שלו שעומד לחדור לתוכי והוא נראה כל כך גדול ועבה פשוט לא האמנתי שכל זה הולך להכנס לתוכי, אבל הרגשתי שהולך להיות סקס ממש טוב.
הזין שלו התקרב לכוס הרטוב שלי, הוא שפשף את הזין בכוס שלי ואז בעדינות החדיר את הראש של הזין פנימה, זה קצת כאב לי אז אמרתי לו שעדיף שישר יחדיר את הסוף.
הוא דחף את כל הזין שלו פנימה ואני נאנקתי בהתחלה מהכאב אבל זה היה כיף אמרתי לו שיגביר קצב ויזיין אותי.
הוא החדיר והוציא את הזין ופמפם אותי, אני גנחתי בקולי קולות והוא המשיך לזיין אותי ככה במשך רבע שעה ואז סיבב אותי למצב של דוגי וחדר אליי מאחורה תוך כדי שהוא נותן לי פליקים בישבן, הוא זיין אותי ממש חזק ונראה שהוא נהנה לראות אותי גונחת.
לבסוף הצעתי שאני ירכב מעליו, עליתי למעלה והתיישבתי על הזין הענק שלו והרגשתי שזה חודר אליי ממש עמוק ורכבתי עליו בכיף בלי הפסקה תוך כדי שאני שורטת אותו בחזה.
הזדיינתי ממש בטירוף עד שהוא הודיע לי שעומד לגמור, אמרתי לו שיוציא את הזין וישפריץ לי על החזה.
הוא הוציא והשפיך לי על החזה והבטן ואז נפל לידי וחיבק אותי, שנינו הצענו והתנשפנו אחרי זיון כזה מטורף.
וכך איבדתי את הבתולין שלי סוף סוף.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה