יום שני, 30 ביולי 2012

האורגיה הראשונה שלי - חלק ב'


האורגיה הראשונה שלי

איך שהבחורים נכנסו הצעתי למזוג להם יין , התיישבנו בסלון שתינו יין ופיטפטנו קצת היה די מרגש הרגשתי את המתח באוויר ושהחרמנות עוד רגע טטרוף אותנו, שלושתנו כבר רצינו לקרוע את הבגדים אחד מהשני ולהזדיין בפרעות.
לאט לאט שניהם כבר היה ממש קרובים אליי ונצמדו אליי משני צדדיי בספה , כשאני מרגישה איך היזיז מתחיל ללטף אותי ביריכיים ובישבן ומסמן כך גם לחברו וכך שניהם התחילו לחרמן אותי בלהט וממששים אותי בכל חלקי גופי , הידיים של היזיז עסוקות כבר בכוס שלי והידיים של החבר שלו עסוקות בחזה שלי.

הם הפילו את כתפיות השמלה שהיתה עליי והחזה שלי נחשף כשפטמותיי זקורות החבר מיד התחיל למצוץ וללקק את הפטמות, הוא ידע להעריך חזה גדול זה כל כך חירמן אותי שהייתי כבר מאוד רטובה.
תוך כדי שהיזיז מכניס לי אצבעות לכוס כבר התחלתי לדמיין איך בקרוב נתחיל לעשות אורגיה מטורפת ואני ירגיש את הזין החם שלהם חודר לתוכי.
הם התחילו להפשיט אותי לגמרי מהשמלה ומהחוטיני הקטנטן שהיה עליי, אני רואה את שניהם מפשילים מכנסיים ומוציאי את איברי המין שלהם, הזין שלהם עמד כל כך חזק הם היו נראים ממש עצומים באותו הרגע, הייתי חייבת לטעום אותם ולהרגיש אותם בתוך הפה שלי.
מצצתי להם ללא הרף , הקדשתי זמן לזין של כל אחד מהם ולא חיפפתי הרגשתי את הזין שלהם כל כך חם ונעים לי בתוך הפה שלא רציתי לעצור.

לאחר רבע שעה של מציצות לשניהם , הם החליטו שרוצים לפנק גם אותי, השכיבו אותי על הספה, פתחתי רגליים והיזיז התחיל לרדת לי לכוס ושיחק לי עם הדגדגן בעזרת הלשון שלו כשבאותו הזמן החבר שלו עומד מעליי עם הזין ואני מוצצת לו ללא הרף, כל כך נהנתי מהרגע הזה ולא רציתי שייגמר לעולם.
לאחר כמה דקות כבר ראיתי אותם מלבישים קונדומים ובלי כל הכנה מוקדמת הזין של היזיז כבר היה בתוכי והזין של החבר שלו בתוך הפה שלי עדיין , היזיז התחיל ישר לזיין אותי בעוצמה, סקס חזק ואגרסיבי כמו שאני אוהבת.
תוך כמה דקות הם התחלפו ועכשיו החבר שלו מזיין אותי , היה לו זין מאוד עבה והרגשתי כל חדירה שלו בקצות העצבים שלי כל הגוף שלי רעד.
נעמדתי על ארבע ואמרתי להם שאני רוצה זיון חזק בדוגי, הם פימפמו אותי לפי הסדר כבר לא הבדלתי מי בתוכי בכל רגע נתון, הרגשתי שאני ממש קרובה לאורגזמה.

הזדיינו שלושתנו בכל תנוחה אפשרית, ואפילו הם עשו לי חדירה כפולה לכוס כשאני שוכבת על אחד מהם והשני שוכב מעליי, מעין סנדוויץ'.
כבר הייתי אדומה כולי הגוף שלי רטט ולא יכולתי לזוז הרגשתי את האורגזמה מתקרבת צרחתי כל כך חזק ועם הצעקות הם רק הגבירו את הקצב והמשיכו לקרוע אותי.
כשלבסוף יצאה ממני שאגה חזקה של אישה שזה הרגע הגיעה לאורגזמה הכי עוצמתית בחייה, הדופק שלי היה מאוד גבוה והתנשפתי כמו אחרי מרתון פשוט נכבתי על המיטה כמה דקות ולא יכולתי לזוז.
כשהתאוששתי כמובן שהמשכתי למצוץ להם עד ששניהם גמרו לי בפה, לאחר מכן התקלחנו והלכנו לישון מרוצים ומסופקים מאוד.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה