יום ראשון, 29 ביולי 2012

האורגיה הראשונה שלי - חלק א'


האורגיה הראשונה שלי

תמיד שמעתי סיפורים וחוויות דומות מחברות , ראיתי בסרטי סקס, קראתי ספרים אירוטיים עם תיאורים על הנושא אבל לעולם עוד לא יצא לי להשתתף בסקס קבוצתי עם יותר מגבר אחד.
אחרי שחגגתי את יום הולדתי ה25 לא מזמן החלטתי שהשנה זה כבר זמן מצויין להתנסויות חדשות ולחוות ריגושים חדשים שילהיטו אותו מכיוון שאני מרגישה שהתשוקה בי קצת כבוייה לאחרונה.

שבוע שעבר בא אליי היזיז הקבוע שלי, בחור בן 22 שסיים צבא לאחרונה, קצין שרירי ואינטילגנטי שפגשתי באחד הברים באזור מגוריי.
הסקס איתו תמיד היה מרגש אותי ומלהיב , הוא בחור חזק חרמן ומנוסה מאוד וגרם לי כל פעם לחוות אורגזמות יותר חזקות.
הפעם כשהוא הגיע אליי כרגיל עשינו סקס לוהט שנמשך כמעט 6 שעות רצוף שבהן לא הפסקתי לצעוק ולגנוח. לאחר ששנינו גמרנו וכבר היינו סחוטים הרגשתי שאני רוצה לשתף אותו בפנטזיה שלי ולשמוע מה דעתו בנושא.
סיפרתי לו שאני כבר משתוקקת לנסות סקס עם יותר מגבר אחד, שאני רוצה להרגיש בתוכי יותר מזין אחד ולנסות לספק כמה גברים בבת אחת , הוא בהחלט היה קצת מופתע מהפנטזיה שלי אך לאחר שיחה ארוכה בנושא הוא השתכנע והציע להביא עוד חבר.

אתמול קיבלתי טלפון בשעה 7 בערב מאותו היזיז , הוא מיד פותח את השיחה בכמה הערות חרמניות וסוטות כמו שהיינו רגילים ואמר כי הלילה הוא הולך להגשים לי את הפנטזיה ושהם באים לזיין אותי הלילה, "תיהי מוכנה בשעה 10 אנחנו נגיע" כך הוא אמר וסיים את השיחה.
אני כולי נסערת ונרגשת התחלתי לארגן את הדירה ואת עצמי, עשיתי מקלחת ארוכה גילחתי את הכוס ומרחתי את עצמי בקרמים ובשמים נעימים.
השעה הייתה 10 ורבע ודפיקות נשמעו בדלת, היו אלה כמובן היזיז והחבר שלו מהצבא , הוא הציג את עצמו והכנסתי אותם לדירה היא היה בחור יפה תואר שירי ומצחיק בדיוק כמו שאני אוהבת.

איך שהם נכנסו....


המשך בפרק ב'.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה